Cos de cumparaturi
În stoc
ATENŢIE: Ultimele bucăţi în stoc!
Availability date:
9789079629060
Prințesa este prinsă într-o vrajă și s-a cufundat într-un somn profund de 100 de ani. Trebuie să călătoriți la castel și să salvați prințesa. Castelul este bine păzit, astfel jucătorii vor trebuii să lucreze împreuna pentru a salva prințesa. Timpul trece... se întunecă încet. Veți reuși să ajungeți la prințesă și să rupeți vraja la timp?
Detalii mai jos...
Cum îi ajută pe copii?
Jocul dezvoltă imaginația copiilor și încurajează lucrul în echipă, luarea deciziilor și comunicarea. Fiecare decizie luată în joc pentru depășirea unui obstacol, trebuie să fie argumentată și dezbătută cu ceilalți jucători.
Cum se joacă?
Scopul jocului este de a rupe vraja și de a salva prințesa. Se pregătește tabla de joc, se amestecă cele 12 cărți roz utile și se formează seturi de 3 cărți ce vor fi poziționate în apropierea munților, caselor, copacilor și căpițelor de fan. Cele 6 cărți de noapte sunt puse lângă tablă, iar celelalte 6 cărți mari sunt puse pe tablă în ordinea specificată în instrucțiuni. Fiecare jucător își poziționează pionul într-un colț, pe un spațiu cu lună. Acum jocul începe!
Jucătorul aruncă zarul pentru a vedea câte spații va înainta. Deplasarea pionilor pe tablă se va face în sensul acelor de ceasornic. Atunci când jucatorul ajunge pe un spațiu cu pădure, câmp, sat sau munți, poate întoarce una din cărțile utile aflate acolo. Cum se poate depași obstacolul cu acest lucru util? Spuneți celorlalți jucători cum doriți să depășiți obstacolele. Folosește imaginația pentru a încropi o poveste scurtă. Copii decid împreuna dacă doresc sa folosească acea carte utilă sau nu. Curcubeele sunt spații norocoase. Atunci când jucătorul ajunge pe curcubeu poate alege sa tragă o carte din orice zonă (sat, munți, câmpie sau padure). Când pionul ajunge pe un spațiu cu lună, se întunecă încet. Jucătorul va lua o carte cu noapte și o va așeza pe punctul potrivit peste castel. Luați una din cele 6 cărți de noapte și așezați-o pe punctul potrivit peste castel. Obiectele luminoase pot fi folosite pentru a depăși un obstacol sau pentru a alunga întunericul. Jocul se termină atunci când este înlăturat și ultimul obstacol. Vraja se rupe și prințesa este salvată!
43,00 lei
35,00 lei
49,00 lei
80,00 lei
73,00 lei
35,00 lei
35,00 lei
35,00 lei
33,00 lei
71,00 lei
47,00 lei
62,00 lei
49,00 lei
86,00 lei
19,00 lei
19,00 lei
31,00 lei
77,00 lei
24,00 lei
71,00 lei
43,00 lei
79,00 lei
67,00 lei
41,00 lei
90,00 lei
39,00 lei
94,00 lei
95,00 lei
134,00 lei
133,00 lei
90,00 lei
43,00 lei
79,00 lei
69,00 lei
99,00 lei