În stoc

PRINȚESA

9789079629060

Prințesa este prinsă într-o vrajă și s-a cufundat într-un somn  profund de 100 de ani. Trebuie să călătoriți la castel și să salvați prințesa. Castelul este bine păzit, astfel jucătorii vor trebuii să lucreze împreuna pentru a salva prințesa. Timpul trece... se întunecă încet. Veți reuși să ajungeți la prințesă și să rupeți vraja la timp?

Detalii mai jos...

Detalii

79,00 lei

Prin cumpărarea acestui produs se acordă până la 7 puncte de loialitate. Coșul dumneavoastră va totaliza 7 puncte care pot fi schimbate într-un cupon de 2,10 lei.

Add to my wishlist

Congratulations!
Please note that this list has been automatically created
Product added to the list
Close
Log in

You need to be logged in order to add products to a list

Sorry!

Please contact the shop first to be allowed to create a list

Cum îi ajută pe copii?

Jocul dezvoltă imaginația copiilor și încurajează lucrul în echipă, luarea deciziilor și comunicarea. Fiecare decizie luată în joc pentru depășirea unui obstacol, trebuie să fie argumentată și dezbătută cu ceilalți jucători.

Cum se joacă?

Scopul jocului este de a rupe vraja și de a salva prințesa. Se pregătește tabla de joc, se amestecă cele 12 cărți roz utile și se formează seturi de 3 cărți ce vor fi poziționate în apropierea munților, caselor, copacilor și căpițelor de fan. Cele 6 cărți de noapte sunt puse lângă tablă, iar celelalte 6 cărți mari sunt puse pe tablă în ordinea specificată în instrucțiuni. Fiecare jucător își poziționează pionul într-un colț, pe un spațiu cu lună. Acum jocul începe!

Jucătorul aruncă zarul pentru a vedea câte spații va înainta. Deplasarea pionilor pe tablă se va face în sensul acelor de ceasornic. Atunci când jucatorul ajunge pe un spațiu cu pădure, câmp, sat sau munți, poate întoarce una din cărțile utile aflate acolo. Cum se poate depași obstacolul cu acest lucru util? Spuneți celorlalți jucători cum doriți să depășiți obstacolele. Folosește imaginația pentru a încropi o poveste scurtă. Copii decid împreuna dacă doresc sa folosească acea carte utilă sau nu. Curcubeele sunt spații norocoase. Atunci când jucătorul ajunge pe curcubeu poate alege sa tragă o carte din orice zonă (sat, munți, câmpie sau padure). Când pionul ajunge pe un spațiu cu lună, se întunecă încet. Jucătorul va lua o carte cu noapte și o va așeza pe punctul potrivit peste castel. Luați una din cele 6 cărți de noapte și așezați-o pe punctul potrivit peste castel. Obiectele luminoase pot fi folosite pentru a depăși un obstacol sau pentru a alunga întunericul. Jocul se termină atunci când este înlăturat și ultimul obstacol. Vraja se rupe și prințesa este salvată!

  • Dimensiune cutie: 31,5 x 22,5 x 4
  • Categorie: comunicare
  • Număr jucători: 2 - 4
  • Vârstă recomandată de producător: +4
  • Durată joc: 15 minute
  • Jucători: Mai mulți
  • Producator: Sunny Games, Olanda

Scrieti o recenzie

PRINȚESA

PRINȚESA

Prințesa este prinsă într-o vrajă și s-a cufundat într-un somn  profund de 100 de ani. Trebuie să călătoriți la castel și să salvați prințesa. Castelul este bine păzit, astfel jucătorii vor trebuii să lucreze împreuna pentru a salva prințesa. Timpul trece... se întunecă încet. Veți reuși să ajungeți la prințesă și să rupeți vraja la timp?

Detalii mai jos...

Scrieti o recenzie

alte produse din aceeași categorie:

Clienții care au cumpărat acest produs au mai cumpărat și: