În stoc

KANALOA

9001890664106

De ce ne place?

KANOLA este un joc asemănător cu Whist-ul și în care trebuie să câștigi cât mai multe levate(mâini), pentru a înainta cu corabia ta cât mai rapid și astfel să-l depășești pe jucătorul cel mai lent.

Detalii mai jos...

Detalii

44,00 lei

Prin cumpărarea acestui produs se acordă până la 4 puncte de loialitate. Coșul dumneavoastră va totaliza 4 puncte care pot fi schimbate într-un cupon de 1,20 lei.

Add to my wishlist

Congratulations!
Please note that this list has been automatically created
Product added to the list
Close
Log in

You need to be logged in order to add products to a list

Sorry!

Please contact the shop first to be allowed to create a list

Cum se joacă?

SCOPUL JOCULUI 

Corabia ta trebuie să fie pe primul loc la sfârșitul jocului.

Cărțile de joc

 1. Cele 12 Cărți Ocean. Acestea arată pe ce fel de ape navighează corabia. Fiecare carte are două părți (locuri) de culori diferite. Locul cu insula este punctul de plecare. Unele cărți au desenat un delfin care va ajuta pe jucătorii care se găsesc singuri pe ocean. Dacă plasezi corabia ta pe un loc de apă cu simbolul delfin și dacă locurile din fața și din spatele corăbiei sunt libere, corabia ta poate avansa cu un loc. Pe fiecare loc de apă nu se poate afla decât o singură corabie. Excepție: locul de plecare la începutul partidei.

2. Cele 48 Cărți Tiki. Tiki sunt simbolurile celor patru elemente: aer, apă, pământ și foc. Fiecare element este reprezentat printr-o anumită culoare. Sunt 12 cărți pentru fiecare Tiki, numerotate de la 1 la 12.

3. Cele 3 Cărți Kanaloa. Acestea sunt cele mai puternice cărți din joc și pot fi jucate în orice moment, chiar și atunci când ai cărți de culoarea care este în joc. Aceste cărți bat toate cărțile Tiki precum și toate cărțile în culoarea de atu aflate în joc. Dacă în cadrul unei levate(maini) sunt jucate mai multe cărți Kanaloa, levata o câștigă jucătorul care a jucat ultima carte Kanaloa.

4. Cele 2 Cărți Caracatiță

Acestea sunt cărțile cele mai slabe din joc. Când joci o carte caracatiță nu vei putea niciodată să câștigi levata dar, ca și cărțile Kanaloa, o poți juca în orice moment. Avantajul acestor cărți este că, dacă ești în întârziere față de ceilalți, poți profita pentru a-ți micșora întârzierea iar dacă ești deja în față, poți reduce distanța față de corabia cea mai lentă pe care vrei să o întreci.

Important: dacă joci o carte caracatiță, trebuie să retragi din calea maritimă o carte ocean liberă, la alegerea ta. Dacă nu există nicio carte ocean liberă, nu poți retrage vreo carte din joc.

PREGATIREA JOCULUI

Cărțile ocean se așează cu fața în sus una după alta, aleator, formând o rută maritimă circulară.

Pentru 5 jucători se joaca cu toate cele 12 cărți ocean. Pt. 4 jucători, se scoate 1 carte ocean, aleator. Pt. 3 jucători, se scot din joc 2 cărți ocean, aleator.

Fiecare jucător primește câte o corabie de culoarea pe care o dorește și o pune pe locul de plecare (insula). În timpul jocului, corăbiile vor fi mutate în sens orar. Jucătorul care începe jocul amestecă toate cărțile Tiki, Kanaloa și caracatiță și distribuie fiecărui jucător câte 8 cărți cu fața în jos. Restul de cărți nu sunt necesare în această repriză a jocului.

CUM SE JOACA.

Notă: va rugăm urmariti figurile din regulamentul in limba engleza, pentru o mai buna intelegere a jocului.

Jocul se desfășoară în una sau mai multe reprize de joc iar fiecare repriza este compusă din 8 levate(maini). Reprizele și levatele se joacă totdeauna după regulile de mai jos:

1. Jucătorul care deschide jocul începe prima levată jucând o carte din mâna sa, așezând-o cu fața în sus pe masă în fața sa.

  1. Ceilați jucători vor juca apoi pe rând câte o carte în același fel. Când toți jucătorii au jucat câte 1 carte, levata ia sfârșit.
  2. Se determină apoi care jucător a câștigat levata (vezi paragraful „Câștigarea levatei”). Acest jucător poate atunci să avanseze corabia sa pe primul loc de apă liber. Locurile deja ocupate sunt sărite.
  3. Jucătorul care a câștigat levata, începe levata următoare. Dar înainte de aceasta, el anunță culoarea locului pe care se află corabia cea mai avansată, aceasta devenind culoarea de atu a levatei pe care o va începe.
  4. Când toate cele 8 cărți ale fiecărui jucător sunt jucate, repriza ia sfârșit.
  5.  Ultimul jucător care a avansat corabia sa, retrage din joc o carte ocean la alegerea sa. Astfel, calea maritimă se scurtează de la o repriză la alta. Atenție! Dacă au rămas doar 3 cărți ocean sau dacă nu mai este nicio carte ocean liberă, nu se mai retrage vreo carte din calea maritimă.
  6.  Jucătorul care a câștigat ultima levată a manșei începe manșa următoare. El amestecă toate cărțile, câte 8 cărți fiecărui jucător și joacă o carte pentru a deschide prima levată a noii reprize.

    Câștigarea levatei (mâinii)

    Levata este câștigată de jucătorul care a jucat cartea cu valoarea cea mai mare sau, cartea cu valoarea cea mai mare din culoarea de atu. (veziAtu-ul”). La alegerea cărților pe care le joci trebuie respecți regula culorii (vezi „Regula culorii”). Jucătorul care a câștigat levata, strânge toate cărțile jucate și le pune cu fața în jos alături de el. Apoi avansează corabia sa pe locul de apă liber următor și incepe levata următoare.

    Regula culorii

    În timpul unei levate, jucătorii trebuie joace o carte de aceeași culoare cu cartea care a fost jucată prima. Deci toate cărțile jucate într-o levată trebuie fie de această culoare. Se poate alege oricare carte de această culoare pe care o ai in mana. Atentie! Dacă un jucător nu are nicio carte de această culoare, poate joace o carte de altă culoare la alegerea sa, nu obligatoriu în culoarea de atu.

    Atu-ul

    Culoarea locului de apă unde se găsește corabia cea mai avansată la începutul unei levate devine culoarea de atu pentru levata curentă. Asadar, culoarea de atu se poate schimba de mai multe ori în timpul unei reprize. La începutul jocului, când toate corăbiile se găsesc pe locul de plecare, culoarea de atu va fi albastru. Dacă nu ai nicio carte de culoarea care a fost jucată prima și dacă joci o carte din  culoarea de atu, vei câștiga levata, indiferent de valoarea cărții de atu. Dacă mai mulți jucători joacă câte o carte în culoarea de atu, levata o va câștiga jucătorul care a jucat cartea de atu cu valoarea cea mai mare.

    A nu se uita : o carte Kanaloa sau o carte caracatiță poate fi jucată în orice moment, conform celor de mai sus (vezi paragrafulCărțile”).

    SFÂRȘITUL JOCULUI

    Jocul se termina când o jucatoare sau un jucător ajunge cu corabia sa din urmă ultima corabie aflată pe calea maritimă dar numai dupa ce aceasta a parcurs cel puțin o dată întreaga cale maritimă. Jucatoarea sau jucatorul castiga astfel jocul.

  • Dimensiune cutie: 17cm x 12cm x 3,5cm
  • Categorie: luare de decizii
  • Număr jucători: 3 - 5
  • Durată joc: 20 - 30 min
  • Jucători: Mai mulți
  • Producator: Piatnik, Austria
  • Vârstă: de la 8 ANI

Scrieti o recenzie

KANALOA

KANALOA

De ce ne place?

KANOLA este un joc asemănător cu Whist-ul și în care trebuie să câștigi cât mai multe levate(mâini), pentru a înainta cu corabia ta cât mai rapid și astfel să-l depășești pe jucătorul cel mai lent.

Detalii mai jos...

Scrieti o recenzie

alte produse din aceeași categorie:

Clienții care au cumpărat acest produs au mai cumpărat și: